
Organizace IMY nás oslovila s cílem podpořit komunikační kampaň k charitativní akci Jihočeská noc lampionů. Naším úkolem bylo navázat na strategii online komunikace a připravit kampaň na sociálních sítích i v e-mailingu, která podpoří účast veřejnosti a prodej charitativních lampionů. Úspěšná spolupráce přerostla v dlouhodobé partnerství, v rámci kterého zajišťujeme celoroční správu sociálních sítí a přípravu newsletterů.
Organizace měla vypracovanou komunikační strategii a nový vizuální styl. Potřebovala pomoc s vytvořením obsahu, jeho plánováním i realizací kampaně včetně nastavení online reklamy.
Na základě zadaného vizuálního stylu a rozpracovaného mediálního plánu jsme navrhli kompletní strategii online komunikace k akci Jihočeská noc lampionů. Připravili jsme obsahový plán pro Facebook, Instagram i e-mailing, včetně newsletterové série s výzvou k nákupu charitativních lampionů. Zajistili jsme správu a optimalizaci placené reklamy na sociálních sítích.
Na kampaň navázala dlouhodobá spolupráce, v rámci které zajišťujeme měsíční správu sociálních sítí, přípravu newsletterů a společně plánujeme klíčové komunikační priority pro celý rok 2025.
Efektivní online kampaň pro Jihočeskou noc lampionů 2024
Aktivní zapojení sledujících a úspěšný prodej lampionů
Dlouhodobá spolupráce na správě sociálních sítí a newsletterech pro rok 2025