kreolab

Grafika a vizuální identita

Podcast Co se do aktovky nevejde

Podcast Co se do aktovky nevejde přináší aktuální témata ze světa školství a předškolní výchovy. Vytváří ho Pedagogicko-psychologická poradna STEP, jedna z nejprestižnějších soukromých poraden v ČR. Průvodkyní je Jana Vašková, která spolu s odbornicemi z Karlovy univerzity a zakladatelkami PPP STEP otevírá témata reagující na změny MŠMT, nabízí praktické tipy i odborná doporučení.

Komunikační strategie

Hlas značky

Definujte, kým jste, pro koho tu jste – a jak chcete, aby vás svět slyšel.
Každá značka má svůj hlas. Otázkou je, jestli ho máte vědomě nastavený – nebo jen vzniká náhodou.
Workshop Hlas značky pomůže vašemu týmu pojmenovat to, co vás dělá jedinečnými, porozumět vašim cílovým skupinám a přetavit to do srozumitelné identity,

Komunikační strategie

Komunikační kampaň Jihočeská noc lampionů

Organizace IMY nás oslovila s cílem podpořit komunikační kampaň k charitativní akci Jihočeská noc lampionů. Naším úkolem bylo navázat na strategii online komunikace a připravit kampaň na sociálních sítích i v e-mailingu, která podpoří účast veřejnosti a prodej charitativních lampionů. Úspěšná spolupráce přerostla v dlouhodobé partnerství, v rámci kterého zajišťujeme celoroční správu sociálních sítí a

kreolab

Laboratoř dopadu

Laboratoř dopadu je intenzivní program pro organizace a projekty, které už fungují, ale chtějí lépe sledovat, vyhodnocovat a komunikovat svůj společenský dopad – nejen pro donory, ale hlavně pro vlastní rozvoj a strategická rozhodnutí.

Grafika a vizuální identita

Manuál cesty k podnikavosti

Pro Nadační fond vzdělávání a podnikání jsme připravili grafický koncept nového praktického manuálu pro rozvoj podnikavosti středoškoláků. Manuál vychází z evropského rámce EntreComp a je volně dostupný online.

Grafika a vizuální identita

Identita pro 10. ročník Neziskovka roku

Neziskovka roku je prestižní ocenění pořádané Nadací rozvoje občanské společnosti, která oceňuje nejlépe řízené neziskové organizace v Česku. Pro jubilejní 10. ročník bylo cílem vytvořit novou výroční vizuální identitu, která elegantně naváže na stávající značku a dodá jí slavnostní, ale stále profesionální styl.

Do you want to boost your business today?

This is your chance to invite visitors to contact you. Tell them you’ll be happy to answer all their questions as soon as possible.